Samii Ryan

Samii Ryan's Blog

American Rebel

Samii Ryan
Samii Ryan May 04, 2012








Todays Attire

Cropped Fringe Top: Forever 21

Jeans: Aeropostale

Blazer: The Salvation Army

Heels: Urban Og

Hair Clip: By Samii Ryan Dark Chain Clip

Sunnies: Micheal Star

 

Trimmed

Samii Ryan
Samii Ryan May 04, 2012


Trimmed my extensions & bangs. Got it done at a place called Richard Kroll. I think they ripped me off though. Oh well I like it!

xoxo

Boyfriend Jeans

Samii Ryan
Samii Ryan May 03, 2012









Todays Attire

Boyfriend Jeans: Target

Sweater: Vans

Heels: UrbanOg

Hat: H&M

Earring: By Samii Ryan x Chloe Bridges Collab

Last night I got in around 11:40 and as soon as I turned on my phone on the plane, I got the worst news ever. My godfather and my Dad's cousin suddenly passed away from a heart attack. Seriously I was dying, I started to get a lump in my throat and started to tear up while waiting for my bag. As soon as I got into the car I just started hysterically crying. So bad, literally such a shock to my family  & I. Reality still hasn't hit me. Le Sigh.

Anyway, I got this amazing sweater from Vans and I love it, it is the most comfortable thing ever. Also the jeans from Target are really comfy. I'm just such in a blah mood today and I am editing a tutorial.. and just feeling shitty.

Thank you everyone for sending me condolences. I am praying for my family who are in mourning and pain right now.

Enjoy life, and you never know how short it can be.

xoxo

Cheers

 

La La Land

Samii Ryan
Samii Ryan Apr 29, 2012







Today has been such a blast so far! After I got off my plane I headed to Hanna's. We then grabbed brunch at The Hudson; it was so yummy. After that we went to a nice little Mexican sports bar? I don't know, it sounds odd haha. Later, we played a round of bowling at Lucky Strike. It wasn't my day; I think I bowled a 70 haha.

Tonight we are getting some Mexican food and hopefully seeing a movie. Can't wait to go to the FABB Lucky Event tomorrow!

xoxo

Cheers

Pre-LA Diary

Samii Ryan
Samii Ryan Apr 28, 2012


Last night Jill & I went to our favorite hookah bar, "Hookah Turka", in Bethlehem. It is such a relaxing place & I love the decor. I'm kind of jealous of all the mismatched items in that place. After the hookah we came back to my house, watched some Sex & the City episodes, and passssed out! Josh & his friends got back from at 4 AM; I was asleep and awake all night.

Today, Jill and I woke up and headed out to Ulta and Target to get some stuff for my trip; Jill needed some makeup and eyebrow wax. We then went to Rave and saw the Three Stooges with my Dad. He was obsessed with that show when we were young! My dad is so funny. He loves my new car and is always like "Wanna trade?" Haha. He washed my car all spick and span! Love him <3

After the movie we went to our favorite sushi spot "Kome". Unfortunately, I actually think we were given bad edamame because all our stomaches hurt shortly thereafter. I got home around 8:30 PM and started to pack for LA. My suitcase contains a lot of chiffon tops, handmade shorts, leggings, platform sneakers, feathers, studs, accessories, hair supplies, etc. I am so excited to head there for a couple of days.

On Monday, Hanna Beth, Keltie, and I are going to Santa Monica to attend the FABB Lucky Event, which is for fashion and beauty bloggers. It is like a conference; I know: "Why would you go somewhere for a conference about blogging?" Well, I think it is more on how you can incorporate your blog with big brands and learn about the business and what not. Last year, the Kardashian sisters gave a little speech about business. I am curious who is going to speak this year!

Well, I need to get some sleep before my flight at 5 AM!

xoxo

Cheers

Platforms

Samii Ryan
Samii Ryan Apr 27, 2012










Todays Attire

Blouse: Forever 21

Pants: American Apparel

Platform Sneakers: Jeffrey Campbell

Earring: By Samii Ryan x Mandy Jiroux

Bracelets: Charolette Russe

Ring: Charolette Russe

SOO today should be a fun one. I have a skype meeting at 1, and I had a tattoo appointment at 5 that I have been waiting a month for, but it just got canceled. :( womp womp womppp.. 

What are you up to today?

Like my new shoes??

Samii Ryan: Shopping Haul

Samii Ryan
Samii Ryan Apr 26, 2012

Hey Loves!

Check out my video on my latest shopping finds. Lots from Forever 21, Jeffrey Campbell, Charolette Russe & I even show you some Deserted shorts on camera!!

Hope you enjoy!

What is your new favorite thing for summer?

xoxo

Cheers!!

Flo + Diary Post

Samii Ryan
Samii Ryan Apr 26, 2012






Todays Attire

Blouse: Salvation Army

Leggings: Forever 21

Booties: Steve Madden

Hat: Forever 21

Earring: By Samii Ryan (Pheasant Chain Clip as Earring)



Details

Hat: Forever 21

Earring: By Samii Ryan Pheasant Chain Clip as Earring

Today I feel like I have accomplished a lot haha. I woke up pretty late actually. Woke up to like 50 emails. I got up got a shower, and headed to the Post Office to ship out a bunch of orders. I let Josh drive my car & got so nervous while he was driving idk why! Its like my new baby I wan't to keep safe haha. I am lame- yes I know!

After the Post Office I stopped by Moravian to drop something off for Jill, then we headed to Walmart so I could get carmats and a fuzzy steering wheel cover, and of course some air freshners, I got some strawberry lemonade ones. Yummm. Then we had lunch at Panera and walked over to Barnes and Noble, I was trying to find a photo of Victoria Justice that someone tweeted me, she is wearing By Samii Ryan's Teal Single Earring.

Upon looking for this magazine I found another mag that Vic is rocking By Samii Ryan! She is such a sweet girl and lovvves her feathers. In the BOP Magazine she is wearing the Brown Braided Headband from my line, which is also available in Nordstrom.

I am uploading a shopping haul so stay tuned! Lots of goodies from Forever 21, Charlotte Russe & some shorts from Deserted. I literally just opened the door to get my spice girl shoes from Jeffrey Campbell!!! I am in LOVE!!

I also set up a Skype meeting today with a girl from a production company for a series they want to cast me in, let's see how that goes!! I will keep you updated!

What are you all up to today? 

Be sure to enter my twitter contest where I am giving away a "Chain Headpeice"

Follow me on twitter

xoxo

Cheers

Samii Ryan

New

Samii Ryan
Samii Ryan Apr 25, 2012





Attire:

Shirt: shopdeserted.com

Leggings: Forever 21

Necklace: Forever 21

Shoes: Toms

Earring: By Samii Ryan

So if you follow me on twitter, which you should ;), I have been tweeting allll day about my annoying time at the car dealership. Needless to say it was such a pain in the butt to get this car but it all worked out with one kind man named Sean who helped close the deal! I love my new car! I am so proud of myself for buying my own car. I literally have been driving a golden tin can for the past 4 years and that car is now passed on to Jill haha.

I have so much to do since the car dealership took up like 4 hours of my day, on to orders! hehehe

Cheers!

Floral and Leather

Samii Ryan
Samii Ryan Apr 24, 2012




Instagrams




Todays Attire

Shirt: Forever 21 (Chiffon Top)

Pants: Bongo Jeans

Boots: Steve Madden

Jacket: Charolette Russe

Hat: H&M

Earring: By Samii Ryan x Mandy Jiroux (www.bysamiiryan.com)

Today was beyond amazing! I woke up did some orders, finally did an OOTD haha and went to pick up my old tin can car from the shop. So on our way my Dad and I decided to stop at this dealership since I was looking for a new car. And NO Daddy is not buying me a car, I am doing this all myself, hehe kinda proud because my car is a golden tin can haha! So I decided on getting a 2012 Toyota Camry and it is black and I love it! I can't wait to drive it out of the lot tomorrow with a sense of fullfilment in myself.

After that I got a message from my cousin that one of my tutorials was on Good Morning America- like WHAT! So that was pretty dang awesome!!! Then Josh, Chris and I headed to the mall to pick up some things for my LA trip. I got a ton of accessories, and a cute black cap sleeve dress. I love it. So simple! Then I stopped into Aeropostale to check out there new gear, and I must say- I am liking what I am seeing! Can't wait to wear some of the items I got today.

What else happened today... OH a production company reached out to me to cast me for a new series. uhhhhm cool?

hmm pretty much just had a wonderful day! Loving life right now and I am so thank ful and appreciative for all of it.

See guys, hard work does pay off!

Follow your dreams & never give up. This is just the beginning for me.. Stay tuned!!

xoxo

Cheers

(547 results)
Samii Ryan's Profile Picture
Samii Ryan (more info)
  • Member Since: 2011-08-25

About Me:

Owner of By Samii Ryan Inc.

Interests:

Acting, Crafting, Feathers, Horseback Riding, Music, Soduko, Thrift stores

Favorite Music:

(NO) maxi single, Arcade Fire, Christina Grimmie, David Bowie (Official), Dawes, Demi Lovato, Destroy Rebuild Until God Shows, Edelweiss, Edie Sedgwick, Edward Sharpe and the Magnetic Zeros, Eisley, Eyes Set To Kill, Folly, Frank and Derol, Greyson Chance, Jess Bowen, Kesha, LIGHTS, Lady Gaga, Madame Luxe, Miley Cyrus, Monsters of Folk, Mumford and Sons, The Beatles, The Body Electric, The Cynz, Victoria Justice, Viva Voce, by Edelweiss

Favorite Movies:

BLUE VALENTINE, Sundance Film Festival

Favorite TV Shows:

Entourage, Food Nation, Man v